Darbo pobūdis:

PARDAVIMŲ DEPARTAMENTUI IEŠKOME PARDAVIMŲ ADMINISTRATORIAUS (-ĖS), KURIO (-IOS) PAGRINDINĖ VEIKLA KOORDINUOTI PARDAVIMŲ VEIKLOJE VYKSTANČIUS PROCESUS.

  • Užsakymų vykdymo kontrolė;
  • Klientų duomenų bazės naujinimas;
  • Sutarčių ruošimas, pasirašymo koordinavimas bei archyvavimas;
  • Darbas su siuntų pristatymo tarnyba;
  • Bendradarbiavimas su pardavimų bei kitų skyrių kolegomis;
  • Ataskaitų ruošimas.

Reikalavimai darbuotojui:

  • Operatyvus operacijų (užsakymai, sutartys, korekcijos) atlikimas;
  • Puikios Excel žinios;
  • Darbo su apskaitos programa/-omis patirtis;
  • Gebėjimas efektyviai planuoti savo laiką;
  • Stipri orientacija į rezultatą;
  • Imlumas naujovėms, greitas mokymasis, įžvalgumas, kruopštumas;
  • Buhalterinio darbo patirtis (privalumas);
  • Logistikos vadybos darbo patirtis (privalumas).

Įmonė siūlo:

  • Mokymus, konsultacijas bei vadovo paramą siekiant tikslų;
  • Visada padėti ir apmokyti pasiruošusią komandą;
  • LEAN principais grįstą veiklos modelį;
  • Konkurencingą bazinį atlyginimą;
  • Visas efektyviam darbui reikalingas priemones;
  • Greta kasmetinių atostogų, papildomą, apmokamą laisvą laiką;
  • Darbą šiuolaikiškoje ir patikimoje įmonėje.

Atlyginimas:

1200-1500 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Pradinis darbo užmokestis priklausys nuo turimos pradinės kompetencijos ir gebėjimų.

Susidomėjus - Kandidatuoti čia